Primelase Excellence

Bezbolesna depilacja laserowa

Constance Beaty Clinic oferuje depilację laserem Primelase Excellence, nowym modelem lasera diodowego marki Cocoon Medical. Ta nowoczesna technologia umożliwia zarówno wyższą skuteczność depilacji przy zmniejszonym dyskomforcie.

• laser ma wysoką moc 4800W,
  • wyposażony jest w ochładzającą funkcję Crystal Freeze (+5° C) przez co zabieg jest bezbolesny,
  • posiada system Ultra Short Pulse, pozwalający na niezwykle krótkie impulsy (poniżej 3 milisekund),
  • zabieg jest w pełni bezpieczny - powierzchowne oddziaływanie lasera nie uszkadza ani nie nagrzewa ciała a jedynie mieszek włosowy,
  • usuwanie włosów laserem Primelase Excellence jest zupełnie komfortowe i nie wymaga żadnej rekonwalescencji

Depilacja laserowa może nie być wskazana dla osób świeżo opalonych, stosujących samoopalacz, opalanie natryskowe, z chorobami skóry (atopowe zapalenie skóry, egzema, opryszczka, fotodermatoza, choroby pęcherzowe skóry, aktywne infekcje skóry), chorujących na epilepsję, posiadających metalowe elementy w ciele, pompę insulinową, rozrusznik serca, leczących choroby autoimmunologiczne (cukrzycę, nadczynność i niedoczynność tarczycy, toczeń, twardzinę) lub zaburzenia hormonalne mających, skłonność do przebarwień i bliznowców, wieloma znamionami barwnikowymi, przyjmujących retinoidy (Axotret, Izotek, Aknenormin, Curane, Differin, Epiduo, Acnelec, Acnayac, Aknemycin, Izotrexin), tetracykliny, leki przeciwbólowe, przeciwzapalne uspokajające i antydepresyjne bądź następujące zioła: nagietek, miłorząb, dziurawiec, jeżówka i skrzyp a także osób po peelingach chemicznych i mikrodermabrazji, z wypełniaczami toksyną botulinową,

Jak przygotować się do zabiegu laserowej depilacji? Odstawić zioła i leki zwiększające wrażliwość na światło słoneczne, retinoidy oraz kosmetyki złuszczające.

Klinika oferuje depilację całego ciała w następujących cenach:

Cennik:

• Górna warga