Wypadanie włosów

Wypadanie włosów:

Z wypadaniem włosów borykają się zarówno kobiety jak i mężczyźni. Przyczyn wypadania włosów jest wiele.

Do najczęstszych z nich należą:

• zła pielęgnacja – używanie za wysokiej temperatury suszarek, prostownic,
  • farbowanie włosów,
  • nieprawidłowe ich czesanie,
  • związywanie włosów w kok bądź koński ogon,
  • stres,
  • choroby: niedoczynność i nadczynność tarczycy, toczeń rumieniowaty, polekowe wypadanie włosów,
  • chemioterapia,
  • czynniki genetyczne,
  • niedobory witamin, makro i mikro elementów,
  • zła dieta.

Z częścią z nich możemy poradzić sobie sami stosując suplementy diety oraz prawidłową pielęgnację domową włosów. Są jednak rodzaje wypadania włosów, na które maseczki do włosów nie pomogą i trzeba szukać innych sposobów. Pierwszym z nich to wizyta u dermatologa, który podczas konsultacji przeprowadzi dokładny wywiad, zbada włosy i skórę głowy, zaproponuje leczenie farmakologiczne oraz ewentualne wspomagające zabiegi z medycyny estetycznej.

Na wypadanie włosów medycyna estetyczna proponuje głównie zabiegi mezoterapii. Mezoterapia to podawanie niewielkich ilości preparatu do danej partii ciała specjalnie dobranym produktem np. preparatami na wypadanie włosów lub osoczem bogatopłytkowym

Przeciwwskazania do zabiegu mezoterapii:

• ciąża
  • karmienie piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • alergie na składniki preparatu
  • aktualne przyjmowanie leków rozrzedzających krew (typu aspiryna, leki przeciwzakrzepowe)
  • choroby wirusowe, bakteryjne i grzybicze w miejscu zabiegowym

Jak wygląda zabieg mezoterapii skóry głowy?

Po zdezynfekowaniu skóry głowy, rozpoczynamy zabieg podając wybraną substancję, a następnie skóra jest po raz kolejny dezynfekowana. Cała procedura trwa krótko. Na skórę głowy do mezoterapii najczęściej nie stosujemy znieczulenia. Po zabiegu głowa może być nieco obolała.

Preparaty wykorzystywane do przeciwdziałania wypadaniu włosów to:

Dermaheal HL

Regeneruje i dodaje wytrzymałości cebulkom włosowym. Prócz powstrzymywania wypadania włosów pogrubia je i zagęszcza. Dermaheal HL to bomba odżywcza dla skóry głowy oraz włosów. W swoim składzie zawiera m.in.: witaminy, aminokwasy, minerały, koenzymy, kwasy nukleinowe oraz peptydy biomimetyczne.

Cena:

Osocze bogatopłytkowe:

Taki zabieg zawdzięcza swoją popularność rezygnacji z laboratoryjnie wytworzonych preparatów, osocze pochodzi bowiem z własnej krwi pacjenta. Dzięki licznym substancjom odżywczym nieznacznie przetworzone osocze jest bardzo wartościowe dla skóry głowy, na którą wielorako oddziałuje. To doskonale rozwiązanie dla alergików i zmagających się z chorobami autoimmunizacyjnymi.

Cena: